ترانه ی باران

به نام آنکه عشق را آفرید و خود معشوق برتر است

ترانه ی باران

به نام آنکه عشق را آفرید و خود معشوق برتر است

در کنار تو بودن ...


در کنار بودنت من حس رویا میکنم

با نگاه عاشقت هر لحظه غوغا میکنم

در سکوت پنجره ,  در بی کران آرزو

با نسیم عشق تو هر لحظه غوغا میکنم

در وجود نازنینت غرق بوسه تا خدا

من تورا هر لحظه با لبهای خود جامیکنم

 در کنار هستی و زیبایی و شعر و مکان

من تورا زیبا ترین شعر جهان جا میکنم


تولد توحید عزیزم... تنها بهانه ی نفس کشیدنم...



ماههاست زیباترین جملات رو برای امروز کنار گذاشتم

ولی امروز همه فرار کردند پس ساده میگم:

همسر عزیزم تولدت رو با افتخار به داشتنت تبریک میگم.

تبریک خالی من و با سخاوت بی حدت بپذیر.





بازم شادی و بوسه ، گلای سرخ و میخک
میگن کهنه نمی شه تولدت مبارک

تو این روز طلایی تو اومدی به دنیا
و جود پاکت اومد تو جمع خلوت ما

تو تقویما نوشتیم تو این ماه و تو این روز
از آسمون فرستاد خدا یه ماه زیبا

یه کیک خیلی خوش طعم، با چند تا شمع روشن
یکی به نیت تو یکی از طرف من




الهی که هزارسال همین جشنو بگیریم

به خاطر و جودت به افتخار بودن

تو این روز پر از عشق تو با خنده شکفتی
با یه گریه‌ی ساده به دنیا بله گفتی

ببین تو اسمونا پر از نور و پرندس
تو قلبا پر عشقه، رو لبا پر خندس

تا تو هستی و چشمات بهونه‌است واسه خوندن همین شعر و ترانه تو دنیای ما زنده‌است

واسه تولد تو باید دنیا رو آورد
ستاره رو سرت ریخت، تو رو تا اسمون برد

تولدت عزیزم پراز ستاره بارون
پر از باد کنک و شوق، پر از اینه و شمعدون

الهی که همیشه واسه تبریک امروز بیان یه عالم عاشق، بیاد هزار تا مهمونبهار-بیست دات کام   تصاویر زیبا سازی وبلاگ    www.bahar22.comبهار-بیست دات کام   تصاویر زیبا سازی وبلاگ    www.bahar22.comبهار-بیست دات کام   تصاویر زیبا سازی وبلاگ    www.bahar22.com



توحید قشنگ و مهربونم زیباترین

روز دنیا روز تولد توست و من از صمیم قلب با

دنیایی از زیباترین و معطر ترین گلهای دنیا و

زیباترین هدیه های جهان این روز رو بهت

تبریک میگم.

عاشقانه دوست دارم


کارت پستال تولدت مبارک


مادر، ای مهربانترین خلقت هستی ، روزت مبارک


گروه سرگرمی
 تفریحی فارس پاتوق

 

مادر تو در زیبایی‌ سیرت،‌ گلی‌. باید بگویم‌ که‌برتری‌. باید بگویم‌ اقیانوس‌ مهری‌...نه‌، مهرت‌جهانگیر است‌. بگویم‌آبشار عاطفه‌ای‌... نه‌،عطوفت‌ تو در همه‌ دنیا جاری‌ است‌ چه‌ گویمت‌که‌ به‌ هر چه‌ اشارت‌ کنم‌ نشانی‌ از تو دارد. مادرآغوشت‌ کانون‌ عشقی‌ است‌ که‌ هیچ‌ عاشقی‌ نتواندتوصیف‌ کند. هیچ‌ مهرورزی‌ نتواند مهربانی‌ آن‌ راتعریف‌ کند. خدایا سپاس‌ و ستایش‌ تو را سزاست‌که‌ ماوراء نقطه‌ عطف‌ پیدایش‌ زیبایی‌، صفا، مهر و ازهمه‌ بالاتر عشق را‌ ،مادر قراردادی‌. آری‌! لیاقت‌ مادر راسزاست‌ که‌ واجب‌ است‌ بهشت‌ را زیر پای‌ اوجستجو کنم‌. کدام‌ بهشت‌، همان‌ بهشتی‌ که‌ گل‌هایش‌ طراوات‌ و شادابی‌ باغ‌ دامان‌ مادر رادارد. همان‌ بهشتی‌ که‌ همه‌ ملائک‌ ثنا گوی‌ یک‌لحظه‌ بی‌ خوابی‌ مادر است‌ بلی‌! بهشتی‌ که‌ درپرورشگاه‌ نوازش‌ آن‌ انبیاء و اولیاء تعلیم‌ و تربیت‌می‌بینند. بهشتی‌ که‌ از فروغ‌ روشنایی‌ آن‌دانشمندان‌ زیادی‌ تجسس‌ و کشفیات‌ داشته‌اند تاجهان‌ رو به‌ پیشرفت‌ گذارد، بها دارد و بهایش‌عنایت‌ خدای‌ یگانه‌ است‌ که‌ مادر نامیده‌ شد.

 

مادر می‌بوسمت‌ و این‌ بوسه‌ برگونه‌ تمام‌ جهان‌هستی‌ است‌. مادر می‌بویمت‌ که‌ عطر تجلی‌ جنت‌می‌باشی‌ مادر مقامت‌ آنقدر والاست‌ که‌ خانه‌ کعبه‌به‌ روی‌ تو باز می‌گردد تا علی‌ را در فضای‌ ایمان‌ به‌دنیا آوری‌. ای‌ مادرم‌!صبح‌، دیدگانم‌ را به‌ روی‌ تومی‌گشایم‌ تا گشایش‌ روزیم‌ باشد، غروب‌ را با یاد تودیده‌ فرو می‌بندم‌ که‌ در رویا دست‌ در دست‌ توتفرج‌ نمایم‌. زندگیم‌ را مدیون‌ تو می‌دانم‌ چرا که‌لحظه‌ لحظه‌ زمان‌ زندگیم‌ با تیک‌ تیک‌ قلبت‌ گره‌خورده‌ است‌. چون‌ دانسته‌ و می‌دانم‌ هر آن‌نگرانم‌ بودی‌ و با زمین‌ خوردنم‌ مطمئن‌ هستم‌احساس‌ درد می‌کردی‌ و با شادیم‌ شادمان‌می‌شدی‌. گرچه‌ یک‌ روز و آنهم‌ سالروز ولادت‌بی‌بی‌ دو عالم‌ را روز مادر قرار داده‌اند لیکن‌سال‌، درسی‌ از تو می‌گیرد. بهارش‌، تابستانش‌،پاییزش‌، زمستانش‌ همه‌ دست‌ نوشته‌های‌ تو راورق‌ می‌زند. شایسته‌ همه‌ گونه‌ قدردانی‌ هستی‌.همه‌ گل‌های‌ جهان‌ مفروش‌ پایت‌ باد و همه‌نغمه‌های‌ جهان‌ ترنم‌ لالایی‌ تو را زمزمه‌ می‌کند.روزت‌ مبارک‌ مادر


گروه سرگرمی
 تفریحی فارس پاتوق

 

مادرم‌ من‌ تورا می‌جویم‌

در پس‌ شاخه‌ سرخ‌

پشت‌ زیبایی‌ باران‌ حضور

ته‌ آن‌ کوچه‌ باریک‌ دلم‌، مادرم‌!

پی‌ تو می‌گردم‌

پی‌ احساس‌ لطیف‌ عشقت‌

لیک‌ چشمان‌ من‌ اکنون‌ گویی‌ قفل‌ دروازه‌ این‌قلبم‌ را به‌ نگاه‌ گرمت‌ ناگهان‌ باز می‌نمایم‌

مادرم‌ پی‌ تو می‌گردم‌

پی‌ نجوای‌ خدا

پشت‌ آن‌ سرو بلند

پشت‌ آن‌ آبی‌ دریای‌ خدا

من‌ تورا می‌جویم‌

سوی‌ پرهان‌ خیال‌

روی‌ تنهایی‌ خورشید غریب‌

همه‌ جا در پی‌ تو به‌ دور از تردید

پی‌ تو می‌گردم‌ و خوشا آن‌ لحظه‌های‌ ناب‌ که‌تا ابد بر قلبم‌، بروجودم‌ و جانم‌ رد پای‌ مهرت‌جریان‌ یابد.