ترانه ی باران

به نام آنکه عشق را آفرید و خود معشوق برتر است

ترانه ی باران

به نام آنکه عشق را آفرید و خود معشوق برتر است

میلاد با سعادت یگانه منجی عالم بشریت حضرت مهدی(عج) مبارک




در انتظار باران نیست آنکه بذری نکاشته


زهی خجسته زمانی که یار باز آید


به کام غم‏زدگان غم‏گسار باز آید


اگر فدای امام زمان نخواهد شد


ز سر چه گویم و سر، خود چه کار باز آید




این جشن‌ها برای من «آقا» نمی‌شود

شب با چراغ عاریه، فردا نمی‌شود

خورشیدی و نگاه مرا می‌کنی سفید

می‌خواستم ببینمت؛ امّا نمی‌شود

شمشیرتان کجاست؟ بزن گردن مرا

وقتی که کور شد گرهی، وا نمی‌شود

یوسف! به شهر بی‌هنران وجه خویش را

عرضه مکن؛ که هیچ تقاضا نمی‌شود

اینجا، همه من‌اند؛ منِ بی‌خیالِ تو

اینجا کسی برای شما، ما نمی‌شود

آقا! جسارت است؛ ولی زودتر بیا

این کارها به صبر و مدارا نمی‌شود

تا چند فرسخی خودم، ایستاده‌ام

تا مرز یأس، تا به عدم، تا «نمی‌شود»

می‌پرسم از خودم: غزلی گفته‌ای؛ ولی

با این همه ردیف، چرا با «نمی‌شود»؟

نظرات 2 + ارسال نظر
رویای خاکستری دوشنبه 4 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 02:03 ب.ظ http://www.royayekhakestary.blogsky.com

سلامآیناز جان. امیدوارم خوب و خوش باشی.
وبلاگ زیبایی داری.
من هم تولد امام زمان رو بهت تبریک میگم.
خوشحال میشم به من سر بزنی
ممنونم
موفق باشی

سیرداش سه‌شنبه 5 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 01:59 ق.ظ http://www.sirdash.blogfa.com

سالاملار
اولدوقجا گؤزلدیر -یاشا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد