ترانه ی باران

به نام آنکه عشق را آفرید و خود معشوق برتر است

ترانه ی باران

به نام آنکه عشق را آفرید و خود معشوق برتر است

ایــن روزا یه چــیـزه دیـگه سـت...


آمدی ........


 چه صادقانه آمدی


    مرا عاشق کردی ...


  آمدی.......


  چه عاشقانه آمدی


    مرا دیوانه کردی ...


 چه زیبا آمدی و لحظه های پر از غم زندگی ام را


عاشقانه کردی


دوست دارم .........



   
نفسم میگیرد در هوایی که نفس های تو نیست...

بهترینم ، می دانم قلبم کوچکتر از آنی است که ظرفیت خوبی های تو را داشته باشد اما در سکوت پراز فریاد خود
می گریم و می گویم با همین قلب کوچک به وسعت تمام خوبی ها و سادگی هایت دوستت دارم.

بگذار میان من وتو فاصله ای نماند، نه به خاطر خودت و نه به خاطر من. به خاطر این عشق دوستم داشته باش، بیش از آنی که دوستت دارم.

بهترین و جدیدترین خدمات وبلاگ نویسان جوان                www.bahar-20.com




نظرات 3 + ارسال نظر
نـــــــــــیلوفر جمعه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 02:10 ب.ظ http://www.nilee.blogfa.com

سلام عزیزم...پستت واقعا قشنگ بود...قالب نو هم مبارک...
فقط خیلی وبت سنگینه...سه یاعت وایسادم تا لود شده...یه فکری کن خدا خیرت بده

smyt جمعه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 10:45 ب.ظ http://hell-heaven.blogfa.com/

سلام
منو یادت میاد

همسرت یکشنبه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 10:24 ب.ظ

عشق نه دادنی است نه گرفتنی، عشق شریک شدنی است.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد